讀Paths to Wealth through Common Stocks by Ken Fisher


"I am an eager reader of whatever Phil has to say, and I recommend him to you." -Warren Buffett

今日終於開始讀呢一本Fisher,英文書比較艱澀慢讀,但首先提及inflation to stock 既關係。令我諗起Buffett揀選公司既條件:一間Business要有議價/定價能力,不然勢必在無法對抗inflation既情況下,關門大吉。@a政府在總體經濟下可以透過調整利率而幫助企業紓緩導致成本上升既情況,亦因此而減少其轉介給消費者既成本。但這並非相比下最有效既方法……




a.(補充一點:就如現今香港既市況一樣,政府無能控制樓市既inflation下,百物騰貴,從反面睇所有難敵競爭既事業定必休止,但同時亦表達了社會競爭有可能因為這種趨向極端既資本主義而扭曲;正面睇就係傳統既物競天擇論。)


No comments:

Post a Comment