和一名資深投資者的對話

本來想提名為"深度對話"的,但"深度""這個詞有點不是味兒,

「你想賺幾多先?」
  最令我得益的應該係呢句說話。呢位投資者成日掛係口邊作為提醒,固勿論巴學價值投資法的其中一條規則是永久持有,「你想賺幾多先?」應成為一個絕佳既目標設定,mindset控制,甚至乎投資路上的每一點標竿。大至如巴菲特的30歲100萬,小致本人的35歲100萬,每隻股票的獲利等等,都係每宗投資應該第一思考既問題。



投資己道
  相信自己既眼光,當你認為眼前既投資充滿吸引力而又屬於你個人能理解既範圍內,何不一試?投資者話:當初佢投資房地產時,第一眼睇到既係房地產華麗又令人醉心。自己係個一刹那間已經想搬入去住,如果將來不會大幅升值既話,又能怪誰?經過多番對話,我感受到其獨特既眼光有一點點源自天賦,但更多既係源自佢後天既努力附出,會比較思考,亦會分析處境優劣。有一點想補充既係:佢都睇哂所有佢係圖書館搵到既書並大量在書店閱讀。

夥拍同伴
  據我理解,投資者應該最少有一位同伴能互相分享意見,同時亦對擁有相同的投資。這下子又想聯繫一下巴菲特。大部分熟悉巴佬的人也知道他有另一個名不經傳既合夥人並知心友:Charlie  T. Munger (睿智的說不老人),他們在投資路上都有著相同既價值觀並且能相互批評,我個人看來其實是能夠把事情更客觀地看,亦能提防各種不同的風險陷阱。

投資係長期既事並且需要用時間去照顧
 Wall Street Journal first page as quote from W.B. 「買入並持有」。照顧既事上,投資者有自己既一套,最大既原則其實係指對沖潛在既投資損失,套現部分利得去買入相關衍生產品去對沖餘下未套現利得,對投資者黎講係其最有效既方法。當中既計算及相關產品既資訊當然要有準備!

可惜投資者已上岸,而我亦尋找自己的路上,有緣有會再談。!

No comments:

Post a Comment