科技 與潮流:蘋果 / SAMSUNG

自從我得到我平生第一件APPLE IPHONE之後,由以往個種單純既愛慕升華至踏實既欣賞。

從IPHONE外殼既獨特觸感,影片/video既唯美,聽音樂既新體驗,APPS store既豐富;係暫時對佢既system未熟習了解。每每改寫我自上一部SAMSUNG SII後對智能手機既用家體驗。

事實上,除左款式較多,螢幕大小選擇較多,system易上手之外,點解會有咁多人自APPLE轉SAMSUNG?

我個人睇法,智能手機其實唔再focus係手機上,而係apps store上,GOOGLE store其實已經發展成熟好多,但點解好多主要既apps我都覺得差咁遠? Personal finance,photo capture,甚至google自身既blogger我反而係APPLE IPHONE上面得到更加好既體驗。

另一方面,都係個句:「點解你而家咁遲先出IPHONE既?」我都係答:「就係因為而家少左好多人用。」題外話,有一次我都朋友係港鐵車廂內玩 一個遊戲「係五個站入面搵十部IPHONE用家。」結果當然合乎預期。

Interesting

米拉內西說,蘋果需要加強創新,不過蘋果創新實力的下滑程度並沒有像最近市場份額下降所顯示出來的那麼大。她說:我不認為情況真的像一些評論人士所說的那 樣糟糕。她說,蘋果是唯一一家在所有類別中都推出了成功產品系列的公司,包括智能手機、平板電腦和電腦。他們是唯一一家獲得全面成功的公司。

SOURCE: 蘋果必須加快創新步伐

No comments:

Post a Comment